Klik jika anda bijak

Jangan lepaskan

08 Ogos 2008

Terkesima terasa...

Tadi, aku menonton upacara pembukaan Olympics 08, sekejap je. Memang meletup giler... Hebat betul. Alangkah seronoknya kalau dapat menonton upacara ini secara langsung. Memang terserlah sangat yang rakyat2 di China ni mempunyai daya kreativiti dan kesungguhan yang tinggi. Persembahan yang melibatkan beribu2 orang pun dilaksanakan dengan jaya sekali, dan sepastinya memang terlalu meriah suasana pertunjukan seninya. Memang aku terkesima melihat pemandangan ini. Bukan mudah hendak membuat yang terbaik seperti itu - kesungguhan, kerjasama, kreativiti, pengorbanan, amat perlu andai mahu berjaya sebegitu. Siapa nak tengok perkembangan Olympics boleh pergi ke laman web rasmi acara sukan terbesar ni. Anda boleh melihat hasil seni rakyat China yang begitu banggakan warisan kesenian bangsa mereka dan berbesar hati menunjukkan kepada dunia betapa kayanya mereka dengan kebudayaan.

3 ulasan:

awien berkata...

salamzzzzzz.....
ruginya aku terlepas utk tgk upacara pbukaan olimpik08....memang nak tgk...tp time 2 busy la sesgt...adoh ruginya.... xpe la...tgk penutup je....

aNak GenTa berkata...

salam...
baru berpeluang utnuk mencoretkan sesuatu dalam Sang Pemikir ni. sekarang sang pemikir di luar kawasan, sukar untuk berkarya... hehehe...

em, memang rugi kalau tak tengok pembukaan olypics... memang power sesangat tau... maybe sebab pembukaan tu kita xda karan ari tu. hahaha... memang sangat berseni lah pembukaan tu...

cariklah dalam internet macam mana suasana majlis tu. mantap beb...

awien berkata...

owh...bila sang pemikir da berada dalam kawasan...teruskan berkarya...hehehehe....
memang nak tgk...ruginya...xpela... xnak terlepas utk penutupnya nanti