Klik jika anda bijak

Jangan lepaskan

16 Ogos 2009

Terubat sepi

Malam tadi, I tido awal betol la. Jam 10.30 mlm dah tido dah bro. Em... Ngantok sangat sebab bertugas awal pagi kelmarin kot. Pagi tadi, pun bangun awal pada pagi Sabtu, jam 9 pagi dah bangun. Apoohhh...

Aku dan 2 orang member aku g jalan2 dari pagi tadi sampai petang tadi. Pergi main boling, pergi karaoke. 17 buah lagu kitorang nyanyi. Sampai spoek suara aku. Hahaha... Enjoy sungguh. Terisi juga rasa sepi dalam jiwa ini. Muahahahaha...

Em, macam ni lah hidup kot. Kalau rasa sunyi dan sepi, jangan sekali2 diteruskan macam tu je. Carilah jalan agar tak boring dan sepi. Bilamana sepi, hati akan keliru kadang2. Perkara2 yang tak best, segalanya akan datang dalam kesepian tu. Tapi, terkadang sendiri dan kesepian tu amat perlu, untuk merehatkan fikiran yang berat dan lebat. Kepada para pembaca, hidup ini singkat, nikmati keindahan hidup sebelum ia berakhir. Jangan sekali2 siakan kawan yang ada di sekeliling. Bilamana disiakan, segalanya pun berakhir. Kepada teman2 ku yang jauh di mata, aku sebenarnya rindu sangat pada kalian, tambah2 di saat kesepian melanda diri. Bukan aku taknak berhubung dengan korang, tapi aku bimbang sebenarnya. Bimbang mengganggu kehidupan kalian. Harap2 kalian senantiasa di bawah lembayung lindungan Tuhan.

Tiada ulasan: