Klik jika anda bijak

Jangan lepaskan

14 Mei 2009

Kembali lagi

Penangan Sang Pemikir datang lagi

Salam semua. Sekian lama tidak mencoretkan apa-apa di dalam laman Sang Pemikir (SP) ini. Bukan kerana enggan, tapi kekangan masa yang tidak dapat dielakkan menghalang SP menghantar coretan untuk renungan bersama. Jangan gusar, usah resah, usah gelisah, Sang Pemikir ini akan kembali aktif untuk tatapan diri dan yang sudi.

Sang Pemikir baru sahaja kembali dari Kursus Kepimpinan JPP 2009 di Eastwood Valley Golf and Country Club, Miri Sarawak. Kenangan yang cukup indah. Kursus selama 3 hari 2 malam ini cukup bermakna buat diri SP. Alangkah bahagianya terasa tatkala melihat tahap JPP dari kampus SP, yang mana di bawah kendalian SP sendiri mempunyai standard tersendiri yang boleh dibanggakan. Mungkin inilah hikmah di sebalik kerja yang dilakukan secara proaktif dan sistematik. Moga-moga dapat diteruskan sampai bila-bila.

Kepada rakan-rakan perwakilan JPP dari kampus-kampus lain dalam Zon Sarawak, kalian sungguh hebat dan baik. Memberikan kerjasama yang sepatutnya sepanjang kursus ini dijalankan. Muka bersua muka, tangan berjabat tangan, kasih berjalin kasih, ikatan teman terikat rapi. Mudah-mudahan akan berterusan sampai bila-bila.

Tiada ulasan: