Klik jika anda bijak

Jangan lepaskan

04 Mac 2009

Menyengat

Tak sabar rasanya menunggu sengatan Seperdu, nama kelab yang tengah diusahakan untuk mendapat pengiktirafan sah oleh pentadbiran. Telah dipersetujui di peringkat Jabatan, menunggu masa disahkan yang terbabit sahaja lagi.

Bermacam-macam ide timbul untuk aktiviti yang akan dijalankan. Tapi Sang Pemikir masih dalam rencana menerbitkan Malam Mengenang Yang Telah Pergi. Suatu malam yang akan membolehkan hati-hati insan sepi yang sunyi dipertontonkan untuk renungan dan peringatan bersama. Syukur, proses perencanaan mendapat sokongan dari yang sepatutnya menyokong. Tema kesedihan dan titisan air mata akan mendahului rencana Seperdu.

Ingat, sesiapa yang belum pernah merasai rasa sedih, tidak akan pernah menikmati rasa gembira dengan sebenar-benarnya. Terkadang kita lupa perasaan mereka yang sering bersedih lantaran kegembiraan yang tidak pernah lekang dari sisi kita.

2 ulasan:

annisa89 berkata...

u..i harap mmg kelab tok akan emerge as one of the influenced club in IPTAR.. dah la u ada..insya'allah..apa yang ada rah u ya akan disalur dgn geng2 lain..even i belaja ria sekejap jak dgn u ria..but u r absolutely baam baam boom..i ada plan..apa kata u kelak molah konserto terakhir ya kedak malam muzikal so lot of music element instead of persembahan,,

aNak GenTa berkata...

tq for that appreciation... keep on giving suggestions to me... cadangan mu akan dipertimbangkan.